In de prijzen

De Watergroep wint

Het streven naar een kwaliteitsvolle en innovatieve dienstverlening zit in de genen van De Watergroep. Onze inspanningen leveren goede resultaten op en resulteren regelmatig in mooie prijzen in binnen- en buitenland.

introductie foto De Watergroep wint

SAP QUALITY: BRONS

Softwaregigant SAP reikt jaarlijks wereldwijd Quality Awards uit aan bedrijven die uitblinken in het gebruik van hun SAP-implementaties en daardoor meetbare voordelen realiseren. De Watergroep behaalde in 2018 brons in de categorie Innovation Projects met haar intelligente lekdetectie. Elke dag verzamelen en analyseren we data rond het verbruik van water. Dankzij SAP BusinessObjects kunnen we lekken detecteren en voorkomen. Op die manier kunnen we een van onze strategische doelen behalen: de hoeveelheid ‘niet in rekening gebracht water’ verminderen.

PUBLICA AWARDS: 2 MAAL GOUD EN PUBLIEKSPRIJS

De Europese EBP-groep verleent ondersteuning bij overheidsopdrachten in België, Nederland, Luxemburg en Frankrijk. Die ondersteuning krijgt de vorm van informatie, advies, opleidingen en ICT-tools. Met de uitreiking van de Publica Awards wil EBP lovenswaardige overheidsprojecten belonen, de publieke actoren bekronen en de diversiteit en rijkdom van de projecten onderstrepen. De Watergroep viel in 2018 3 keer in de prijzen:

• Gouden medaille: De Watergroep zet in op slimme lekdetectie en andere methodes om waterverlies beter in kaart te brengen.
  • Gouden medaille: we maken van onze werknemers digitale burgers en verbeteren zo de dienstverlening.
  • Publieksprijs: voor het ICT-project ‘Integratie als verbindende factor digitale transformatie’.

COMPUTABLE AWARDS: 3DE PRIJS

Het ICT-vakmagazine Computable reikt elk jaar zeven awards uit aan start-ups, projecten en personen die zich nadrukkelijk hebben onderscheiden op ICT-vlak. Samen met onze partner Devoteam eindigde De Watergroep op de derde plaats met het project ‘Integratie als verbindende factor van digitale transformatie’ in de categorie ‘ICT-project van het jaar in het Grootbedrijf’.